domingo, 21 de dezembro de 2008

Baby Greenish Eyes...

All I can say are that old words that maybe you're not intended to hear...
that "believe in me", or "trust me, I can make a whole lot better than some other have did..."
our experience...me and my all kinds of faults, mistakes, deceptions and delusions
every synonymous of cheat...made by them and made by me
you and your childish search along stupid lads
your search is my search separated by circunstances
and because of circunstances now they can stare
baby greenish eyes with a mole beside the lip...

Um comentário:

eu disse...

um momento especial esse de começar a gostar(ou pensar nisso...)
falar(na verdade "solar")sem nenhum compromisso de agrado ou desagrado...até no gostar é possível achar um pouquinho de egoísmo prá não esquecer que esse é um sentimento só nosso(aparentemente pelo menos...).